چسب نواری کیا

این نوع چسب‌ها در طیف گسترده‌ای از موارد از جمله بسته‌بندی کارآمد می‌باشند. بسته به نوع نیاز شما این چسب‌ها انواع مختلفی مانند چسب کریستال، چسب کاغذی، چسب کارتن، چسب آلمینیومی دارند که در پایین توضیح هرکدام از این چسب‌ها آمده است. تفاوت این چسب‌ها در مقامت آنها در برابر موارد مختلف و قدرت چسبندگی آن است.
chasb abi_

انواع چسب های نواری

چسب های کریستال

این نوع چسب‌ها در دسته چسب‌های نواری و غیرسمی حساب می‌شوند و کاربردهای صنعتی و خانگی دارند. اکثراً این نوع چسب‌ها به‌خاطر مقاومت بالا در برابر کشش و نور خورشید برای بسته‌بندی محصولات و بسته‌ها و حتی اسباب‌کشی استفاده می‌شوند. البته باید سعی کنید تا چسبندگی (میکرون) چسب با ابعاد و وزن بسته شما سازگاری داشته باشد. این نوع چسب‌ها به‌خاطر شفاف بودن در بسیاری از موارد دیگر نیز کاربرد دارند

چسب های کاغذی

این نوع چسب بر خلاف اسمش کاربرد وسیعی در حوضه‌های مختلف دارد که از جمله آنها می‌توان به نقاشی ساختمان و رنگ‌کاری ماشین اشاره کرد. اما از یک نوع خاص از چسب‌های کاغذی در بسته‌بندی استفاده می‌شود که نام این نوع چسب‌های کاغذی پلی‌پروپیلن است که البته به همان نام چسب بسته‌بندی یا چسب کاغذی آن را می‌شناسند. از این نوع چسب در بسته‌بندی برای آب‌بندی و بسته‌بندی استفاده می‌شود.

چسب های کارتن

این نوع چسب نواری نیز مانند تمامی چسب‌های این دسته غیرسمی است و کاربرد وسیعی در بسته‌بندی دارد، این چسب را به نام چسب شفاف نیز می‌شناسند که تفاوتش با چسب کریستالی در استحکام و چسبندگی آن است. در بسته‌بندی خود با این نوع چسب نیز باید به نکاتی مانند وزن و ابعاد بسته خود توجه کنید و چسب مناسب را برای بسته‌بندی تهیه کنید.

چسب آلمینیومی

این نوع چسب نواری بر خلاف دیگر انواع چسب نواری مقاومت بسیار بیشتری در برابر رطوبت دارد و به همین خاطر جایگاه به‌خصوصی در صنعت بسته‌بندی را به خود اختصاص داده است. البته علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب این نوع چسب قابلیت جلوگیری از پوسیدگی بسته در برابر نور خورشید را نیز دارد و همچنین می‌تواند از بسته شما در برابر حرارت نیز محافظت کند. البته این نوع چسب‌ها علاوه بر استفاده در صنعت بسته‌بندی برای عایق‌سازی در شاخه‌های مختلف استفاده می‌شود.