چسب مایع کیا

چسب‌های مایع انواع مختلفی از جمله چسب چوب، چسب اسپری، چسب‌ها مخصوص کفاشی و سراجی و چسب کرپ دارند که در طیف وسیعی از صنایع تولیدی و تعمیرات استفاده می‌شوند که در زیر به‌اختصار توضیحات آن آمده است. دسته‌بندی استفاده این چسب‌ها بستگی به نوع سطوح و مقاومت آنها در برابر عناصر مختلف دارد.
چسب مایع کیا

انواع چسب های مایع

چسب چوب

چسب چوب کیا در صنایع مبلمان و لوازم اداری و نجاری و گچ بری و... کاربرد دارد. این چسب بر پایه پلی وینیل استات میباشد و برای چسباندن انواع چوب، فیبر، تخته سه لایی، روکش های چوبی، نئوپان و مقوا مورد مصرف قرار میگیرد.

چسب اسپری

چسب قابل اسپری کیا در صنایع مختلف از جمله مبلمان، ساختمان، خودرو، کیف و کفش و... کاربرد دارد. این گروه چسب ها غیر قابل اشتعال بوده و قابلیت پوشش سریع چسب در سطوح بزرگ و چسبندگی بلافاصله آنها را دارد و برای چسباندن انواع اسفنج و پارچه، چرم طبیعی و مصنوعی، چوب و فوم، با کارایی بالا و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

چسب های کفاشی و سراجی

چسب های کفاشی و سراجی کیا در صنایع مختلف از جمله کیف و کفش، مبلمان، خودرو و... کاربرد دارد. این گروه چسب ها بر پایه کلروپرن بوده است و برای چسباندن انواع چرم (طبیعی و مصنوعی)، فلز، لاستیک، فوم ، فیبر، شیشه، صنایع دستی و... با کارایی بالا و کاربرد های مختلف مورد مصرف می باشد.

چسب کرپ

چسب کرپ در صنعت کفش و کیف کاربرد دارد. این چسب از پلیمر مرغوب طبیعی ساخته شده و قابلیت چسبندگی انواع کتان، آستری، تکسون، مقوا و لپتا ای نمودن را دارد.